The Alien - Help Select
السبت, يناير 02, 2010

راديو محطه مصر Radio MahatetMasr

مدونة نجوم اف ام
راديو محطة مصر اسامة منير





اسمع راديو محطة مصر مباشرة
Mahatet Masr
Radio

راديو محطة مصر - اذاعة مصرية من مصر
لكل العرب في مصر و خارج
مصر
.احنا راديو علي الانترنت يمكن مش الاول بس اكيد مختلف
عملها اسامة
منير
علي راديو محطة مصر هتعيش جو مصر
و عشان كده احنا
اذاعة
شبابية
فيها اجدد و كل الاغاني العربية
اسكتشات كوميدية
مايتوصاش Talk
show
هتلاقي برامج قبل كدة ماسمعتهاش
مذيعين و مذيعات قريبين منك
ماتنساش
و علي راي المثل تعرف محطتنا - اعرفها
سمعتها - لا - تبقي ما
تعرفهاش
و اللي مايعرفناش قوله ان احنا محطة مصر
عيش جو مصر
بنخاف مش قوي-
بنحب قوي - بنحس قوي قوي
هتحس ان احنا معاك في بيتك - و فسحتك و
شركتك
وغنوتنا لازم تبقي غنوتك
لغتنا لغتك الهمزة 2 وال ح 7 والعين
3
محطتنا محطتك
(محطة مصر عيش جو مصر )

محطة مصر إذاعة أسستها مؤسسة "إكسبرس ميديا" التي يمتلكها الإعلامي أسامة منير


كما يمكن الاستماع لها هنا لو من على الموقع الرسمى

www.mahatetmasr.com

ملحوظة ليس لنا صلة بمحطة مصر الرسمية وانما نحن محبيها وهذا البلوج غير رسمي لها وانه لكل محبين سماع الاذاعة

26 التعليقات :

  1. نفسى استاذ اسامه منير يوصلنى للاستاذ نصر محروس انا بغنى وبألف وبلحن والله مش هزار وأوعدكم اول برنامج اظهر فيه بعد ما انجح هيكون فى محطة مصر وده رقم الموبايل بتاعى بلييييييييز يا اسامه ما تزعلنيش انا بحبك جدا 012 1042909 واسمى عمر منير

    ردحذف
  2. هو اللى نجخ برنامج انا والنجوم اسامة منير بجد انا مكرم فوزى شكراااااااااا

    ردحذف
  3. استاذ اسامه انا بحبك اوووووووووي ونفسي اخد لنك المحطه علشان احطه في شاتي لاني بحب محطه مصر ولكم جزير الشكر لحضرتك واسره المحطه اسمي محمد محمد

    ردحذف
  4. استاذ اسماء منير انا بحبك جدا جدا انته بصراحه اروع الاشخاص فى وانا اسمى احمد محمد

    ردحذف
  5. استاز اسامة انا بحبك موت انا اسمى كريم عادل وعلى فكرة انا صوتى جااااااااامد وكان نفسى انت تكتشفنى بجد لما تسمع صوتى هتغير فكرك فيا دة رقمى 0197661219

    ردحذف
  6. هاى ياجماعه لو حد يعرف الجروب الرسمى لاسامه منير على الفيسبوك ياريت يقولو بلييييز ... اسمى منه

    ردحذف
  7. احمد البدرى1 يونيو 2010 1:31 ص

    ا اسامة منير انا احمدمن المسلمية تبع الزقازيق اولا انا بطارد من فتاة اسمها بسمة عطية وانا صارحة اتخنقت منها بجد ومش عارف اعمل اية واحنا من بلد واحدة شور عليا

    ردحذف
  8. اذاعة جامدةجدا

    ردحذف
  9. انا بقي يا اسامه زهقان وتايه
    كنت بحب واحده وسبنا بعض من فتره ولغايت دلوقتي مش حاسس باي حاجه ناحيت اي واحده تانيه
    قولي اعمل ايه يا اسامه

    ردحذف
  10. hi ana lamia men tunisia (tounes) ana kont baheb wahed bas kan biekdeb 3ani ktir bas ana bahebou wllah mech 3arfa ezay ansah

    ردحذف
  11. انا مبسوطه جدا اني لقيتك استاذ اسامه منير انت من اروع الرجال انا بحب اسمعلك قوي

    ردحذف
  12. حبيبى انت فين
    ردى عليا

    ردحذف
  13. هاى عليك يا اجمل اسامه انا بصراحه مشكلتى مش بتتجكى واللهى بس كل اللى اقدر اقوله ليك ادعيلى وخلى الناس كلها تدعيلى من فضلك يا اسامه وربنا يهديه يا رب ويهدينى ويهدينا اجمعين اللهم امين سلام يا اجمل اسامه

    ردحذف
  14. يريت يااسامة تال لسها ابرهيم انا بحبك

    ردحذف
  15. ياريت تقرا رسالتي انا موضوعي حاسس ونفسي احكي لحد يفهمني من غيرخوف بس مش عارفه اكلمك ازاي يا استاذ اسامة او ابعت الرسالة من غير ما حد يقراها غيرك ياريت ترد عليا

    ردحذف
  16. جميلة جدا المحطة

    ردحذف
  17. you are unforgetable

    ردحذف
  18. السلام عليكم/بجد انا شغوفه بالمحطه
    انا عايزه اكلم مع حضرتك ع شان عندى مشكله محتاره فيها

    ردحذف
  19. كيف ابعت رسالة لاسامة منير

    ردحذف
  20. انا بحبك اوووووووى يا استاذ اسامه وبقولك ادعيلى وكل اليه بيحبوك يدعولى انا وكريم نبقى لبعض ويبقى نصيبى حلالى قولواامين

    ردحذف
  21. انا بحبك اوي يا اسامه بس نفسي تقول لمني اني بحبها اوي محمود

    ردحذف
  22. بحبك اوى يا اسامه بس بحب احمد اكتر يارب يكون نصيبى وحبيبى قولو يا رب

    ردحذف
  23. انا بسبب الحب انا اتخنات من كل حاجة بسب الحب

    ردحذف
  24. انا بحبكاوى باسامة وبحب البرنامج وى

    ردحذف

للتعليق علي الموضوع او اي استفسار اكتب التعليق وعند الانتهاء من كتابة التعليق اضغط علي كلمة كتابة التعليق

نجوم اف ام Nogoom FM 100.6
مرحبا بكم في الموقع غير الرسمي لاذاعة نجوم اف ام .. اسمع الاذاعة مباشرة بدون برامج بالاضافة للاذاعات الاخرى راديو روتانا وراديو صوتكم وراديو ميلودي وبرنامج انا والنجوم وهواك للمذيع اللامع اسامه منير كل يوم أحد وثلاثاء الساعه 12 بعد منتصف الليل وتمتع بالعديد من وسائل الترفيه الاخرى ...، ملحوظة : الموقع ليس له صلة باي شخص باذاعة نجوم اف ام Welcome to Ngoum FM Unofficial Blog, Listen live to Nogoom Fm and other Radio Stations

اصدقاء الموقع

 


تابعنا عبر الجوجل بلس :

تابعنا عبر الفيس بوك:

ليصل جديدنا إلى بريدك تفضل بالاشتراك