The Alien - Help Select
الأربعاء, سبتمبر 24, 2008

صور تامر حسني مع خطيبته





98 التعليقات :

  1. مرحبا هذي بنت صغيرة ومو حلوة وبصراحة انا حلوة كتير منها واخرج عليه

    ردحذف
  2. مرحبا اولا هي اصغر منو بكتير وثانيا مو حلوة وثالثا وبصراحة انا حلوة وامورة منها بكتير وبخرج عليه اوي
    وشكرا

    ردحذف
  3. مبررررررررررررررك تمور الله يوفقم برافو عليك حتكمل نصف دينك برافو تامر ونشاءلله تشوف ايه بتمنالك تمور

    ردحذف
  4. تامر حبيبي حبيب كل العرب مبروك عقبال الفرحه الكبيره يارب تمور مبرووووووووووك ربنا يخليكو لبعض ولله حلوين بتمنا تشوف ايه كتبتلك من فلسطين تمووور

    ردحذف
  5. ياجزائريه ليه كل المغاربه فاكرين حالهون حلوين ومغرورين

    ردحذف
  6. سلام تامر حسني ماكنت بعرف انك فكيت الخطبه يلا خيرا بغيرا من بارك عن قريب بس طختب مرى تانيه عمر من فلسطين منحبك تامرررررررر

    ردحذف
  7. علي فكرة هي صغيرة شوية بس ربنا يوافقم ومبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك ياتامر والله فرحنالك كتير ندا من مصر

    ردحذف
  8. انا شكه انها متفبركه لان حبايبك كتير بس ااااااااااااالف مبروك ومش غيره والله مونى من مصر

    ردحذف
  9. علي فكرة ممكن فعلا تكون متفبركة زى ما بتقول موني لكن لو حقيقي يبقي ربنا يوفقك با تامر ومبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك ياعم

    ردحذف
  10. دي صغيرة جدا ومش حلوة بالمرة وتامر دا عايز ملكة جمال زيي كدا لانو امور اوي وبموت فية

    ردحذف
  11. انا كريم محمود خليل من البحيره شاب من معجبين تامر وبدعى ان ربنا يوفقهم ويسعدهم زى تامر بيسعدنا بافلامه واغانيه الجميله التى تعبر عن مشاعرناااااا

    ردحذف
  12. هي صغيره جدا علي تامر ب لو زوجه صالحه ربنا يهنيهم
    كوكى من مصر

    ردحذف
  13. انا عارفة ان تامر مش خاطب

    ولكن من الواجب انى اقول الف مبرووووووووووووووووووك

    جانا من المنصورة

    ردحذف
  14. انا زعلت اوى وغيرت لما عرفت انك خطبت بس مش ينفع نرفض انك ترتبط ده حقك واحنا مش ينفع نحرمك منه ... هى بنت امورة وطالما تيمو اختارها تبقى اكيد بنت كويسة ومالية عنيه وحتى لو اتجوز ملكة جمال برده هنقول دى مش تنفعه لاننا احنا اللى بنغير عليه وعايزينه يبقى لينا وبس عشان كل واحدة تعد تحلم انه اتجوزها هى وحبها هى ياتيمو احنا بنحبك اوى اوى والبنت اللى انت هتختارها اكيد هتبقى بنت كويسه وهنحبها زى ما انت بتحبها وكمان هنحب ولاد تيمو اللى نفسنا نشوفهم بقى ربنا يوفقك وتتجوز وتجيب بابى زى القمر زيك ..... بحبك اوى اوى يا احلى قمر....مى

    ردحذف
  15. مو معقولة كتير صغيرة بدنا تسريح من تامر ازا بيقدر الموقع

    ردحذف
  16. ولله مو حلوة بس هى فيها شي بتميزها

    ردحذف
  17. امورة بس صغيرة اوى اصغر منة بكتير على العموم الف مبروك ربنا يوفقكم

    ردحذف
    الردود
    1. انت احلى يا تيمو طبعا وهى مش اموره اوى بس شكلها محترمه

      حذف
    2. وربنا يوفقكم

      حذف
  18. الف مبروك ياقلبي الله يوفقك ياعمري انابمووووووووووووووووووووت فيك ياتيمووربنا يوفقك ويحميك من العين والحاقدين وعقبال ما نشوف(تيمو الصغير)الف الف مليووووووووووون مبروك ياحياتي...بحبك موووووووووووووووووووت مريم

    ردحذف
  19. مبروك ليك ياتامر ويارب تكون مبسوط معاها بحببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببك اوى

    ردحذف
  20. الف مبروك يا تامر بجد عسولة وامورةبسى هى صغيرة شوية عليك ياتامر

    ردحذف
  21. هى دى فعلا خطيبتة هو اتخطب امتى بس خطيبتة مش حلوة يالا ربنا يهنينهم يمكن ربنا يهدية

    ردحذف
  22. تيموووووووووووز بطعم المووووووووووووز

    ردحذف
  23. ياجماعة دي اكيد متفبركةتامر لو خطب اكيد هتبقة قمبلة الموسم وكل الناس هتبقة عارفة ولا اية ومش دي الي تليق بتامر اكيد يوم ميفكر يتجوز هيتجوز واحدة محجبة مش كدة تامر صيعيدي

    ردحذف
  24. تامر لا مش هيتجوز

    ردحذف
  25. يا جماعة تامر مش هيتجوز واعتقد يوم ميتجوز او يخطب الناس كلها هتكون عارفة وهتبقو قومبلة الموسم

    ردحذف
  26. congrateulation taaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmeeeeeeeeeeeer

    ردحذف
  27. امتى كانت الخطوبة مسمعناش عنها اكيد دى اشاعات مش اكتر وانت تستاهل تامر كل خير لان اغانيك جميلة وبتمتعنا كلنا

    ردحذف
  28. انامن دمياط وكل اهالى دمياط بيموووووتووو فيك ياتيمووو وانا عن نفسى زعلت جدا اما عرفت ان انت خطبت هى حلوة بس انت كنت تستاهل وحدةاحلى منها وتكون محترمةزيادة بمووووووووووووووت فيك ياحبييبى وكان نفسى تكون من نصيبى ياتيمو يا حياتى

    ردحذف
  29. الف مبروك لتامر انا اصلا مش بحبك وخطبتك شكلها لطيف بس صغيره عليك اوي

    ردحذف
  30. اده بجد ياتمر الف الف مبروك ها ايه بقى ها بحبك والله بجد العروسه زى القمر اوى ها بقى ايه ها بحبك

    ردحذف
  31. معقول احنا مسمعناش عن الخطوبة اكيد صورة متركبة

    ردحذف
  32. مبروووووك

    ردحذف
  33. مش عرفة مش مصدقة انها خطيبتة بس لو كانت خطيبتة بجد هقولة مبروك يا تامر

    ردحذف
  34. انا من اعتقدى انها صغيرة جدا ومش هاتنفعلك وعلى فكرة دا كلة اشاعات على العموم ربنا يحميك يابنى لشبابك ويوفقك وياريت الاميل بتاعك ياتامر

    ردحذف
  35. يااااااااااااااا جماعه تامر معندوش خطيبه دي سلمي بنت اخوه حسااااااااااام

    ردحذف
  36. معقول يا تمور تتجوز وحدة غيري

    ردحذف
  37. الف مليون مبروك ياتامر وعلى فكرةفيكو شبة من بعض

    ردحذف
  38. مبروك يا تامر ربنا يهديك ويرزقك بالذرية الصالحة

    ردحذف
  39. انت احلي منها يا تامر انا اول مره اعرف انك انت خطبت الف مبروك

    ردحذف
  40. هههههههههههههههههه

    تامر من ديه ؟؟؟؟؟ظ

    ردحذف
  41. مش معقل تامر انت خاطب مقلتيناش يعني عموما الف الف مبروك بس هي صغيرة اوي اوي وانت احلى منها

    ردحذف
  42. انا اسمى سارة ذيها

    ردحذف
  43. مو حلوة انا احلى منها بكتير

    ردحذف
  44. ربنا يخدكم انتوا وتامر بتاعكم دة

    ردحذف
  45. بصراحة شكلها وحش بس هى منسباك

    ردحذف
  46. الله يكمل عليك اتشاء الله يارب والف مبروك والرقم تاعي 00212526844281

    ردحذف
  47. ali_sem@yahoo.com
    مصراوى جدااااااااا


    http://temolover.mazikaraby.com

    رابطه عشاق تامر حسنى

    ردحذف
  48. اية الارف ده جتكم نيلة انتم و تامر

    ردحذف
  49. ياجماعة دى بنت مدير اعماله محمد فؤاد انا اعرف تامر

    ردحذف
  50. البنت جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــامده اوي وهذا بسمه المغروره شكلها زباله البنت قمر لا تعليق على تامر

    ردحذف
  51. استحالة ان تامر يخطب واحدة زى دي (انا رونى بموووووووت فى تامر حسنى)

    ردحذف
  52. لا تعليق على هذه الصور بس بجد انا بموووووت فى تامر حسنى لانه شبه حبيبى دودى

    ردحذف
  53. إبتسام المغربية31 مايو 2010 في 4:24 م

    أنا إسمي إبتسام من المغرب 1000 مبروك تامر تستاهل كل الخير إنت أو حبيبتك وبتمنلك الحب إلي بتغنيه معها وهي فنة بالمغربية عنجد ولي قال غير هيك بيكون غيران منا

    ردحذف
  54. هيا مش حلوة صح يعنى تامر الى حلو
    وشكرا

    ردحذف
  55. انا كنت بحبك اوى يا تامر وهفضل احبك واحب اغانيك مبروك شكرا

    ردحذف
  56. تامر انتا قمرررر وعايز قمر زيك بجد تستاهل احسن منها بس الحب مفيهوش حلاوه اصل مرايه احب عاميه وانا بمووووووت فيك بحبك اوى

    ردحذف
  57. اولا الف مبروك بس مش عليه لانو خطيبتك معي بنفس المدرسة

    ردحذف
  58. da mosh momken de ad bento

    ردحذف
  59. والله في بنات احلى بكتير منها الكل بيعشقك تامر وانا اول وحده وبتمنالك كل الخير بس موهذي انت تستاهل احلى وحده واادب وحده في الكون

    ردحذف
  60. اولا انت مش حلو ولا هى يعنى ليقين على بعض وفيكم شبه من بعض باىباى

    ردحذف
  61. هى جميلة جدا و ربنا يو فقوا وكل اللى بيقول حاجة حلوة يبقور شراميط و هيجين

    ردحذف
  62. خطيبتك مش حالوا ياتامر اخطب سلما

    ردحذف
  63. الف مبروك يا تامر بس على فكرة انت اجمل منها بكتير ايمى من قنا بحبك يا تامر ربنا معاك

    ردحذف
  64. الف ميروك يا تامر بس انت اجمل منها بكتير بحبك يا نامر ربنا معاك ايمى من قنا

    ردحذف
  65. اناشيفةان مي عزالديناجمل بكتير كنت اتمناهالك لكن كل شيء قسمة و نصيب

    ردحذف
  66. زينة ولا مى ولا البنت دى ولا حتى تامر المعفن ده حلوين غورو دكم دهية تاخدكم كلكم
    كلاب فى كلاب

    ردحذف
  67. انامن المعجبين بتامر بس اعجابي بيةاعجاب عادي بس انا مش قصدي حاجه كل ما في الموضوع ان تامر شخص قريب مني كانه شخص اعرفه من زمان وغير كده نفسي اعرف ليه الحزن الجوه عينيه

    ردحذف
  68. انا كان نفسى تخطب مى عز الدين لان انتو لايقين على بعض اوى

    ردحذف
  69. انا متاكد انها الصوره مركبه لى انها مش حلوه بس انى نحببببببببببببببببببببببببك ونمووووووووووووووت فيك يا حبيبى تامر -دانو-

    ردحذف
  70. انت احلي يا تامر

    ردحذف
  71. انت حيوان

    ردحذف
  72. الصورة ده متفبركة لانها باينة جدا

    ردحذف
  73. ههههههههه
    شو هاد تامر من امتى تخبي علي

    ردحذف
  74. ههههههههههههههههههههههههههه
    شو هاد تامر من امتى تخبي علي

    ردحذف
  75. دة اكيد كدب تامر مش خاطب و الصورة دى متركبة ركزوا كويس فيها انا واحدة من اعضاء تامر لافرز وتامر اتضايق جدا
    لما عرف بالموضوع دة وقاللى اكتب كدة عن الهبل تامر زعلان من اللى صدق عنة كدة

    ردحذف
  76. تامر مبروووووووك تموري هيا صحيح صغيره بس اموره

    ردحذف
  77. سلام.تيمو.الف.مبروك.سميه.بصراحه.مي.عزالدين.تلباءلك.اكتر.مي.احلي.منهاانا.احلي.منهم.مدام.هي.مليا.عينك.خلاص.ماتزعل.مني.انا.بحببببببببببببببببك.عسالله.لايفرقكم.انتااجمل.رجال.ولاتسمع.كلام.الناس.الا.انا.سسسسسسسسسسسسسميه.تتهنوا

    ردحذف
  78. الصور دى متفبركه جدا والبنت دى عبيطه لانها افتكرت ان احنا ممكن نصدق الفبركه الخايبه دى او يمكن هى عملت كده علشان تلفت نظر تامر ليها ولا حاجه وبعدين التعليقات اللى صدقت الصور وبتقول انها صغيره عليه انتوا فاكرين تامر ده عنده كام سنه ده لسه صغير ياجماعه --عموما ربنا يوفقك ياتيمو ويرزقك ببنت الحلال العقله المؤدبه الملتزمه اللى تكون سبب ف هدايتك

    ردحذف
  79. شوهل البيئة

    ردحذف
  80. homa hilwin m3a ba3d rabina iwafahom wirzo9hom doriya saliha witkon witkon bidadayat michwar sa3adq

    ردحذف
  81. مش اموره اوي هو يستاهل بنت احلى من كده
    جانامن كايرو

    ردحذف
  82. هى موحلوة بس مراية الحب عمياء كان نفسى يتجوز وحدة تهدية ويسيب الفن لان شكلة برى ندى التيمورية

    ردحذف
  83. congratolaion tamer

    ردحذف
  84. تامرالف مبروك بس هي مش حلوة و صغيرة اوي عليك انا كنت اتمنى انك تتجوز مي عز الدين لانهااحلى منها اوي و تلبالك بس خلاص كل شئ قسمة و نصيب.

    ردحذف
  85. تامر مبروك بس هي مش حلوة وصغيرة اوي عليك انا كنت بتمنى انك تتجوز مي عز الدين عشان هي حلوة اووووووي و بتلبالك اكتر منها

    ردحذف
  86. ربنا يكرمة والامورة تعقلة مش تهبلة اكتر

    ردحذف
  87. مبروك يا تامر و انتم متنسبين مع بعض و اما تحط بالك مع الى مغرورين  و عوز أؤول ان لمغارب ماكينينش بحالهم ف تقاليدهم او جمالهم

    ردحذف
  88. congretulions, tamer

    ردحذف
  89. اصلا هو مش حلو ودمه تقيل وهى احلى منه

    ردحذف
  90. يآهو خلوه يتزوج مبرروك علييه وبعدين يآبسمة ملكة الجزائر ع نفسسسك مرآ
    وبعدين آلبنت نآعمه ترآ تزنن

    ردحذف
  91. يا تامر انا حبك نفسى اشفك بجد

    ردحذف
  92. ايه الحلو فيها دى معفنة وبنت معفانين احنا الى احلى من الى خلفوها

    ردحذف
  93. تامر حسنى وبحب مى عز الدبن برقبة بسمة الكم على حاجة بسمة كانت بتحب الى كان معها فى استار اكاديمى يحي

    ردحذف

للتعليق علي الموضوع او اي استفسار اكتب التعليق وعند الانتهاء من كتابة التعليق اضغط علي كلمة كتابة التعليق

نجوم اف ام Nogoom FM 100.6
مرحبا بكم في الموقع غير الرسمي لاذاعة نجوم اف ام .. اسمع الاذاعة مباشرة بدون برامج بالاضافة للاذاعات الاخرى راديو روتانا وراديو صوتكم وراديو ميلودي وبرنامج انا والنجوم وهواك للمذيع اللامع اسامه منير كل يوم أحد وثلاثاء الساعه 12 بعد منتصف الليل وتمتع بالعديد من وسائل الترفيه الاخرى ...، ملحوظة : الموقع ليس له صلة باي شخص باذاعة نجوم اف ام Welcome to Ngoum FM Unofficial Blog, Listen live to Nogoom Fm and other Radio Stations

اصدقاء الموقع


 


تابعنا عبر الجوجل بلس :

تابعنا عبر الفيس بوك:

ليصل جديدنا إلى بريدك تفضل بالاشتراك