The Alien - Help Select
الثلاثاء, يوليو 29, 2008

صور افراح الفنانين



































































77 التعليقات :

  1. انا لا يوجد عندي دردشةالرجاء ارجاع ادردشة

    ردحذف
  2. الصور جميلة جدا

    ردحذف
  3. جامده مــــــــــــوت يا مان

    ردحذف
  4. انا لايوجد عندى الدردشه الرجاء اعادة الدردشه

    ردحذف
  5. انا لايوحد عندى دردشه بالعربى الرجاء اعادة الدردشه

    ردحذف
  6. انا لايوجد عندى دردشه بالعربى

    ردحذف
  7. الصور تجنن

    ردحذف
  8. انا لايوجد عندى دردشه الرجاء اعادة الدردشه

    ردحذف
  9. انالا يوجد عندى دردشه الرجاء ارجاع الدردشه

    ردحذف
  10. الصور جميلة جدا

    ردحذف
  11. صور جميييييييييييييييييييييله جدا جدا

    ردحذف
  12. جاااااااااااااااااااااااااامدة

    ردحذف
  13. انا معجبه بكل الفنانين و بزات احمدحلمي واحمد السقاو احمدعزو ووكل الحمدات

    ردحذف
  14. صور جميله جدا شكراحلوين

    ردحذف
  15. احمد السقا صوره العائلته جميله واتمنى ان تبقا هاذه اصوره شكرا

    ردحذف
  16. اريد ان اشترك مع دردشه وشكرا

    ردحذف
  17. اريد ان اشترك بدردشه وناسف ان ولد صغير كتب كلمه فيها قلت ادب بدون ان يقصد وشكرا

    ردحذف
  18. ناسف ناسف جداجداارجوالاتصال بنااكيد اكيد ولد صغير لن يقصد

    ردحذف
  19. الصور روعه والممثلين فيها هيلين

    ردحذف
  20. انا لا يوجد عندى دردشه

    ردحذف
  21. انا لا يوجد عندى دردشه الرجاع اعادة الدردشه

    ردحذف
  22. الصور جميله جدا بس بجد فيهم صور مش ليقين على بعض خالص

    ردحذف
  23. بجد كانت فى صور مفاجاه ليا يعنى مكنتش اتوقع ان دى ترتبط بده والعكس

    ردحذف
  24. الصور جميلة

    ردحذف
  25. الشريف / احمد عبد السميع الجارحى يريد أن يسلعد حسنى مبارك بالتبرع بقطعة أرض بقرية الخواجات محافظة الفيوم لبناء مدرسة ثانوية عليها www.elgarhy.ahlablog.com

    ردحذف
  26. لا يوجد عندى دردشسه الرجاء اعادة الدردشه

    ردحذف
  27. انا بكرهكوا

    ردحذف
  28. برافو الصور دى خالص بس حطو جديد

    ردحذف
  29. الصور جميلة جدا ننتظر المزيد

    ردحذف
  30. لا يوجد عندى دردشه الرجاع اعادة الدردشه

    ردحذف
  31. شكرا على الموضوع الجامد دى

    ردحذف
  32. اريد الدردشة بدون تحميل الفلاش بلاير

    ردحذف
  33. ياجماعه انا ما عنديش دردشه ياريت تعملو حاجه

    ردحذف
  34. لا يوجد عندى دردشه الرجاء اعادة الدردشه

    ردحذف
  35. صور تجننن

    ردحذف
  36. الصور جميلة ياريت بقية الصور نفسى اشوف عائلة صابر الرباعى

    ردحذف
  37. الصور جميلة جدا اريد باقى الصور

    ردحذف
  38. حلوى اكتير

    ردحذف
  39. هاي اوسامة انا لا توجد عندي دردشة ارجاء اعدتهاوشكرااااااا

    ردحذف
    الردود
    1. اولا وقلب اى شيى موقعنا لسة على اصلة او علاقة بنجوم اف ام فانا شاب مثلكم عاشق لنجوم اف ام والدردشة شغالة

      حذف
  40. الصور جامدة اوي

    ردحذف
  41. هااااي انا ملاك من فلسطين بحب واحد بس هو مش راضي يفهم اني بحبو اوي *** كابتن

    ردحذف
  42. مرررررررررررررسي علي الصور الجميله دي

    ردحذف
  43. هااااااااااااااااى ازيكم
    الصور جميله اوىىىىىىىىىىىىىىىى
    عقبال صورى يارب
    انا من اسوان

    ردحذف
  44. هاااااااااااااااااااااااااااااااااى ازيكم
    انا معجبه بالصور دى اووووووى

    ردحذف
  45. هااااااااااى يا جماعه انا مش عندى دردشه الرجاء اعادت الدردشه

    ردحذف
    الردود
    1. الشات موجود وشغال تم اعاد تصليح الخطا ولاكننا ناسف لتاخرنا عندك وفرجاء النظر الى برنامج ادوبى فلاش بلير الخاس بتغيل الشات والاذاعة

      حذف
  46. هااااااااى بليز ممكن اعاده الدردشه

    ردحذف
  47. بليز ممكن اعاده الدردشه بليز

    ردحذف
  48. هاااااااى ازيكم كلكم بليز انا مش عندى دردشه

    ردحذف
  49. يا جماعه انا سمر انا عندى صفحه بيضه مش عندى شات خالص ممكن اعاده الدردشه

    ردحذف
  50. هاى اسامه انا عاوزه اقوللك انى معجبه بيك اوى وبحبك اوووووووووى وكل احد وثلاثاء بسمعك ونفسى اكلمك

    ردحذف
  51. ربنا يوعدنا

    ردحذف
  52. بليز انا عاوزه رقم اسامه منير اصل انا بموووووووووووت فيه وبحبه اوووووووووووى

    ردحذف
  53. الصور جامدة اخر حاجة

    ردحذف
  54. صور حلوة قوى شكرا

    ردحذف
  55. اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااف

    ردحذف
  56. ان سما معجبه بصور جدن

    ردحذف
  57. لصور حلوة اوى وروعه تحياتى ريماس من غزة

    ردحذف
  58. لو سمحت اتا عااوزه اشترك فى الشات بليز

    ردحذف
  59. جميلة اوى

    ردحذف
  60. مرسى ع الصور

    ردحذف
  61. هاي كيفكم اجمل وارق صور

    ردحذف
  62. جميلة جدا يا رجل

    ردحذف
  63. فعلا جميل

    ردحذف
  64. انا بموت فى ليمو بجد وحشنى اوى

    ردحذف
  65. الصور حلوة مووووووووووووووووووت بجد

    ردحذف
  66. مممممممممممممممممممممححححححلوه

    ردحذف
  67. حححححححححححححلوه موت

    ردحذف
  68. شكرا جزيلا ع هذه الصور تهبل و اااااااااااااااارجووووووووو المزيد

    ردحذف
  69. شكراااااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  70. شكراااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  71. alsawr nosaha wahash

    ردحذف
  72. تحت امركم يا اخوانى قد تم اعادة الدردشة من جديد وموجودة فى اسف الموضوع وتعليقتكم الجميلة اشكركم على تواصلكم التام معانا :))

    ردحذف

للتعليق علي الموضوع او اي استفسار اكتب التعليق وعند الانتهاء من كتابة التعليق اضغط علي كلمة كتابة التعليق

نجوم اف ام Nogoom FM 100.6
مرحبا بكم في الموقع غير الرسمي لاذاعة نجوم اف ام .. اسمع الاذاعة مباشرة بدون برامج بالاضافة للاذاعات الاخرى راديو روتانا وراديو صوتكم وراديو ميلودي وبرنامج انا والنجوم وهواك للمذيع اللامع اسامه منير كل يوم أحد وثلاثاء الساعه 12 بعد منتصف الليل وتمتع بالعديد من وسائل الترفيه الاخرى ...، ملحوظة : الموقع ليس له صلة باي شخص باذاعة نجوم اف ام Welcome to Ngoum FM Unofficial Blog, Listen live to Nogoom Fm and other Radio Stations

اصدقاء الموقع


 


تابعنا عبر الجوجل بلس :

تابعنا عبر الفيس بوك:

ليصل جديدنا إلى بريدك تفضل بالاشتراك