The Alien - Help Select
الخميس, يناير 14, 2010

قوانين شات ودردشه نجوم اف ام

قــوانـيـن شات ودردشه نجوم اف ام

1- يمنع توزيع اي روابط لشاتات اخرى او ايميلات او ارقام هاتف

2- يمنع تكرار الكلام اكثر من ثلاث أسطر

3- يمنع تكرار الصور اكثر من سطرين

4- يمنع التلفظ بأي كلام مسيء للأداب العامه

5- يمنع التهجم على اي معتقد ديني

6- يمنع طلب Xat او Days او power اكسات او ايام او بور

7- يمنع طلب اشراف او ادارة

8- أذا كان هناك مشاكل بين اي عضويين خارج الشات تبقى خارج الشات

ومن تنطبق عليه اي من هذه الشروط يعرض لطرد دون انذار

ملاحظة للمشرفين : عدم رفع الحظر الباند عن اي شخص

ملاحظة للاونرات : عدم رفع اى مشرفين الا بقرار الاداره

ملاحظه عامه : سوف يتم تغير طاقم الاشراف والاداره حسب كفائه كل مشرف او اونر اسبوعيا

مع تمنياتنا لكم بقضاء امتع الأوقات

59 التعليقات :

  1. هااااااااااااااااااى مشكور على الكلام الحلو

    ردحذف
  2. هو لازم عشان يشتغل الشات يكون ف برنامج مسنجر

    ردحذف
  3. الشات مش شغااال حد يساعدنى

    ردحذف
  4. مشكوووووووووووووووووور

    ردحذف
  5. يااااااااااااااااااااااجماعة حد يقولى الشات مش شغااااااااااااااال لية حد يرد عليا والنبى

    ردحذف
  6. هاااااااااااااى حلو كتير هذا الكلام

    ردحذف
  7. اتمنى ان يترك مجال التمثيل ويتقي الله ربه

    ردحذف
  8. فعلا احلى كلام عشان محدش يغلط فحد واللة مشكوووووووور كتييييييييييير

    ردحذف
  9. دردشة اف ام

    ردحذف
  10. الشات مش شفال ليه يا جمعا

    ردحذف
  11. اتقو الله ياعباده خاف اللهجل جلاله فانتم الان في ظلال من امركم اوصانا الله ان نكون خير امة نامر بلمعروف وننهى عن الفحشاء والمنكر استغفروا الله لي ولكم ان الله قرب يجيب دعوة الداعي ادا دعاه فحصنوا انفسكم بدكر الله عز وجل

    ردحذف
  12. احلا كلام اكيد بس الناس تتقى الله

    ردحذف
  13. ثانكســــ على الكلام^^

    ردحذف
  14. اكر ة محمد حسنى مبا رك لا نة كلاب

    ردحذف
  15. ايه ياجماعه نايمين ولا ايه عنب بيمسى

    ردحذف
  16. انا عايزه اشترك في الشات بس من غير اسم او اميل

    ردحذف
  17. انا عايزه اشترك في الشات بس من غير اسم او اميل

    ردحذف
  18. انا عاوز اكون من اصحاب الشات
    يا ريت

    ردحذف
  19. الشات مش شفال ليه يا جمعا

    ردحذف
  20. الشات مش ردى يشتغل عندى اية المشكلة

    ردحذف
  21. انا
    هو لية محدش راضى يرض عليا مش عارفة اتعمل ازاى مع الشات

    ردحذف
  22. الشات مش شغال معايا لية ابليز انا عايزة الرد

    ردحذف
  23. ربنا يوفقكم جميعا

    ردحذف
  24. لو سمحت اى حد كتب اعمل اية علشان ادخول على الشات ممكن ؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  25. شكرا بس انا مش غارف اتعامل عليه شكرا جدا

    ردحذف
  26. ساعدوني مش عارف اشغل الشات ارجوكم ولكم الف الشكر

    ردحذف
  27. سعدونى ياجماعه مش عارف ادخل على الشات

    ردحذف
  28. الشات مش عايز يتفتح لو سمحتم افتحوه
    أو قولولي أعمل إيه الخطوات

    ردحذف
  29. الله يخليكم الشات مش بيتفتح ليه ده انا ختي مش بتاهة مشاكل

    ردحذف
  30. يا جماعة انا كل ما اخش الشات يفتح صفحة بيضة ممكن اعرف لية بليز انا كنت فى الشات اصلن بس مش عارف اية الى حصل ممكن اعرف بليز

    ردحذف
  31. الشات مش شغال لية بس

    ردحذف
  32. طيب انا كتبت لينك غصب عنى اعرف ارجع تانى لاصدقائى ازاى
    انا مطرود هفضل كده على طول

    ردحذف
  33. يا جماعة هو الكلام اللى انا ببعتو بيروح فين خلاص مفيش اى اخ او اخت يساعدونى

    ردحذف
  34. هاى يا جماعة انا جديدة عا لشات

    ردحذف
  35. هاى ياجماعة ازيكم ع فكرة الشات من فترة مش بيفتح لو سمحت ممكن حد يقولى اعمل اية وجزاكم الله كل خير

    ردحذف
  36. الحياهبقت صعبه ليه

    ردحذف
  37. ايه معني الصداقه والمحبه

    ردحذف
  38. لو سمحتو الشات محطه مصر مش بيفتح مش عارف ايه السبب
    بس الصفحه بيفتح عادى وبياجى علامات الشات بس والصفحه بيضه ليه مش عارف ارجوك حديسعدنى

    ردحذف
  39. ولا للا لزمة انادودى

    ردحذف
  40. رامى انت حد جميل اوىىىىىىىىىىىى

    ردحذف
  41. ياجماعة فعلا لسة فى حب

    ردحذف
  42. هااااااااااااااى

    ردحذف
  43. ياجماعه كل ما افتحت الشات يظهر صفحه بيضه ممكن حد يساعدني

    ردحذف
  44. السلام عليلكم نفسى اتعرف على اصدقاءعشان انا بحب الاصدقاء الى معرفهمش ممكن اخارج الى جوايا معهم

    ردحذف
  45. الشات مش شغال ليةنفسى يكون اصحاب لية فى الشات فى حدود الاداب

    ردحذف
    الردود
    1. هاااااااااااااااااااااااى

      حذف
  46. عيزة اتدخل الشات محترم

    ردحذف
  47. بجدرامى صبرى احسن فنان فى مصرواغانيه هىالحياةاللى بعشهادلوقتى

    ردحذف
  48. هاى الشات مش شغال لية ياجماعة

    ردحذف
  49. احلى محطه بحبها فى العالم

    ردحذف
  50. ممكن اسمع اغنية لعيد ميلاد ابى شكرا

    ردحذف
  51. السلام عليكو انه اوزه انا مش عارف اكلم حد ينفع حد يفهمنى اذاى اكلم حد وله جزيل الشكرا

    ردحذف
  52. السلامو عليكم جميعا

    ردحذف
  53. كيف الحال من انت

    ردحذف

للتعليق علي الموضوع او اي استفسار اكتب التعليق وعند الانتهاء من كتابة التعليق اضغط علي كلمة كتابة التعليق

نجوم اف ام Nogoom FM 100.6
مرحبا بكم في الموقع غير الرسمي لاذاعة نجوم اف ام .. اسمع الاذاعة مباشرة بدون برامج بالاضافة للاذاعات الاخرى راديو روتانا وراديو صوتكم وراديو ميلودي وبرنامج انا والنجوم وهواك للمذيع اللامع اسامه منير كل يوم أحد وثلاثاء الساعه 12 بعد منتصف الليل وتمتع بالعديد من وسائل الترفيه الاخرى ...، ملحوظة : الموقع ليس له صلة باي شخص باذاعة نجوم اف ام Welcome to Ngoum FM Unofficial Blog, Listen live to Nogoom Fm and other Radio Stations

اصدقاء الموقع


 


تابعنا عبر الجوجل بلس :

تابعنا عبر الفيس بوك:

ليصل جديدنا إلى بريدك تفضل بالاشتراك