The Alien - Help Select
الثلاثاء, نوفمبر 25, 2008

قصة حياة احمد عز مع الصور
































أحمد عز الدين علي عزت ، من مواليد 1971. اشتهر بتمثيل الأدوار العاطفية ،و لكنه اتجه في الفترة الأخيرة إلى أفلام الأكشن،أحمد عز كان دائما يحلم بالنجومية.لجاذبيته الشديدة و وسامته سرعان ما شد انتباه شركات عروض الأزياء. أحمد اعتقد أن عمله في مجال عروض الأزياء سيفتح له أبواب السينما، لكنه اكتشف أن ذلك العمل لا يكفى لفتح أبواب السينما.أحمد خريج كلية الآداب قسم الإنجليزية. جذب انتباه المخرجة إيناس الدغيدى فأسندت له دورا صغيرا في فيلم كلام الليل.

عن ذلك يقول أحمد ’رغم أن دوري كان صغيرا أعترف إنني لم أكن على المستوى. كنت أعتقد إنني على دراية بحركة الكاميرات لخبرتي في مجال العروض، لكنى اكتشفت أن السينما تكنيك مختلف و انه ينبغي على دراسة السينما . التحقت بأستوديو الممثل إدارة محمد عبد الهادى و محمود حميدة. هناك تعلمت أن الموهبة لا تكفى فيجب أن تدعم بالدراسة . تعلمت أن أحس بحركة الكاميرات و الضوء و مستوى الصوت. أيضا تعلمت ألا أكون سخيا بتعبيرات وجهي و لكن سخيا بالنظرات. سرعان ما أسند إلي دورا في فيلم الأشراف بطولة فاروق الفيشاوى، ذلك الفيلم حصل على جوائز مهرجان الإسكندرية. إيناس الدغيدى أعطتني الفرصة الذهبية حين أسندت لي بطولة فيلم مذكرات مراهقة. من أعماله السينمائية


* كلام الليل 1998

* شباب تيك أواي 2001

* مذكرات مراهقة 2002

* حب البنات 2004

* يوم الكرامة 2004

* سنة أولى نصب 2004

* ملاكي إسكندرية 2005


* الباحثات عن الحرية 2005

* الرهينة 2006

* الشبح 2007

*مسجون ترنزيت 2008

378 التعليقات :

  1. أنا بحب أحمد عز أوي أوي أوي وماشاء الله تبارك الله هو وسيم وجنتل أوي أحلى حاجة فيه عيونه اللي بتسحر البنات وأداءه الرائع في الأفلام .

    بحبك أوييييييييييييييي.

    ردحذف
  2. توتو ورانا29 يوليو، 2009 2:29 ص

    احمد عز انسان عهادى بيستغل وسامتة فى افلامة القديمة لكن افلامة اللى نحجت هى اللى استرجل فيها وبطل التفاهة بتاعتة
    انا راى فى هذا الشخص انة بيستهبتل اوى ويستخف دمة فى كتير من افلامة

    ردحذف
  3. انا عايزة نتعرف بيك اكتر

    ردحذف
  4. انا عايزة اتعرف عليك كل حاجة
    انت بتحب اية وبتكرة اية

    ردحذف
  5. بنت السعوديه16 أغسطس، 2009 7:39 ص

    احلى ممثل قي مصر والدول العربيه وفلم الشبح احلى فلم اوريد الاميل

    ردحذف
  6. أنا من عشاق احمد عز حد بيعرف كم عدد افراد عائلته وهل ابوه على قيد الحياه

    ردحذف
  7. هو حلو
    بس كون ان هو يبقى عارض ازياء فدى حاجه مش كويسه وبتقلل من كونه راجل

    ردحذف
  8. أنابموت فى أحمد عز وبعشقه بس نفسى اعرف هو برج ايه

    ردحذف
  9. ان الفنان الجميل احمد عز يشتهر بالوسامه والرجوله
    والفنان احمد عز حقيقي من احلي واجمل الممسلين في الشرق الاوسط ارجو ان اعرف هل هو متزوج ام لا

    ردحذف
  10. نفسى اتجوزك بغض النظر عن السن

    ردحذف
  11. احمد عز ممثل شكلة عادى يعنى انا بنت وفية شبهه

    ردحذف
  12. احمد عز ممسل بارع وموهوب ولكن لماذا لا يمثل مسلسلات دنيه

    ردحذف
  13. احمد عز انسان محتر م جدا وممسل جامد جدا

    ردحذف
  14. انابحبك اوى اوى وبتمنى اجوزك انت فتى حياتى

    ردحذف
  15. احمد انسان طموح وسيم جذاب انا بحترم تمثيلة وبعشق ادواره وخصوصا ادهم

    ردحذف
  16. بعشقك يا احمد ونفسي اقابلك في يوم من الايام دي امنيه عندي ونفسي اعرف هو مرتبط والا لا ايمي

    ردحذف
  17. احمد عزعسول وقمور و افلامة جميلة جدا ومسلسل ادهم روعة

    ردحذف
  18. انا بحب احمد عز اوى اوى اوى ونفسى اشوفه وبحب كمان افلامو ومسلسل ادهم تحفه بجد ياريت يشوف كلامى دة

    ردحذف
  19. انا بموت فى احمد عز و نفسى ايدى تلمس ايدة و انفسى اتجوزة

    ردحذف
  20. احمد عز دة جامد جدا و افلاموا الاخيرة تحفة انا بحبوااا جدا و نفسى اشوفوااا على الحقيقة و مسلسل الادهم طلع فى شخص راجل اوىىىىى و عجبنى جداا و نفسى يكون حبيبى شبهووا كدةو راجل كدة سمسم

    ردحذف
  21. احمد عز جامد جامد وافلامه جميله ومسلسل الادهم جميل وانا بحبه اةى

    ردحذف
  22. بموووووووووووووووووت فيك ونفسي اخد منك بوسة

    ردحذف
  23. بحبه جدا وهو ممثل جميل وعايزة اعرف مجوز ولا لا

    ردحذف
  24. انا بموووووووووووووووووووت فيك وهموت واشوفك ربنا يحفظك ويخليك يارب وانا نفسى تكمل عمرك معايا

    ردحذف
  25. انا بمووووووووووووووووووت فيك يا احمد وربنا يخليك لينا انا بتمنى انك تكمل عمرى معايا

    ردحذف
  26. احمد عز مش بس وسامه وتمثيل رائع لا كمان اخلاق ومتواضع ومتدين ودى اكتر حاجه بحبها فيه وبتمنى انه يفضل كده على طول وياريت مايعملش ادوار فيها مشاهد مش محترمه زى الباحثات عن الحريه علشان يفضل دايما كبير فى نظرنا .. وانا بقول كده علشان بحبه جدا ومش عاوزه اشوفه فى دور وحش ابدا وربنا يوفقك يااحمد
    عاشقة احمد عز الفنان والانسان الرائع

    ردحذف
  27. احلى ممثل واحلى عيون بحبك

    ردحذف
  28. الله يهدى الناس كلها وانا معاهم

    ردحذف
  29. انا معجنه في احمد عز

    ردحذف
  30. انا حمدى رشاد انا بحب احمد عز جدا وعلى فكرة انا برضة بحب التمثيل وان شاء الله هدخل معهد التمثيل لان كل الناس بتقولى ان انا شبة احمد عز علشان كدة انا واخدة مثلى الاعلى انا 19سنةبحبك باحمد حمدى رشاد 0144060342 0184592327

    ردحذف
  31. احمدعزممثل بارع وجميل وانابحبه جدافي الادهم ربنايوفقه

    ردحذف
  32. جئت لكتب لك فلم اجد قلما فبريت عظمة من عظام صدري فلم اجد حبرافغسلتها بدماء قلبي فلم اجد كلمات فكتبت كلمة واحدة تسد عن كل الكلمات احبك يا احمد عز عاشقة عيون احمد عز

    ردحذف
  33. ايون انا نفسى اعرفك من جوة زى اللى برة ولالا ولا من برة .........ومن جوة يعلم الله 0184491965

    ردحذف
  34. انابحبك جدايا أحمد ونفسى اعرف موقعك ايه على النت انا ايمان من بنها

    ردحذف
  35. ارجو ان يظل انسان محترم

    ردحذف
  36. مجنونه احمد30 نوفمبر، 2009 9:33 م

    احبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــك واحلف بحبك والله اموت بترابك احبك ياراجل احبك احبك احبك احبك يااحلى واغلى واعز شخص بالدنيا فديتك يااحمد ياحظ اهلك فيك وياحظ غرفتك فيك يالتني مرايتك عن جد خبلتني مااقول الاالله على حبك

    ردحذف
  37. انا مش عارفة الناس دى معجبة باحمد عز ة على اية انا شايفة يجماعة ان مش جميل لهذة الدرجة بس بصراحة تمثيلة حلو واحساسة عالى اوى وبيمثل بطبعتة دة راى انا دنيا

    ردحذف
  38. ربنا يوفقك يا حمودي ويحفظك من عيون حسادك لانك زى القمر واللي مش عاجبه يشرب من البحر انت جميل في كل حاجه وبتحترم جمهورك في اي عمل بتقدمه ومش عيب انك تعتمد علي شكلك لان ده من حقك واحد قمر عايزين منه ايه بلاش حقد وسيبوا القمر في حاله

    ردحذف
  39. اجمل ممثل فى مصر يا مان
    وفنان بجد مش استهبال ذى اللى بيفضل يتنطط كل شوية فى افلامة .... قال يعنى اكشن
    ولا هو سهتان ذى هانى سلامة
    والله يا معلم انت خسارة متبقاش عالمى لحد دلوقت .

    ردحذف
  40. انا بموت فى احمد عز افلامو جميله جدا هو وسيم اوى
    زى القر يا احمد

    ردحذف
  41. عايزةاعرف تليفو ن احمدعز

    ردحذف
  42. انا بحبك اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى يا احمد بموت من جمال عيونك نفسى اقبلك مرة واحد بس امسك ايدك بحبك اوى اوى اوى اوى اوى اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

    ردحذف
  43. أنابحب أحمدعز جداْجداْجداْوبدعي ربناان يوفقوا في حياته ويلقي بنت الحلال الي تسعده وتحنيه

    ردحذف
  44. مهيتاب ضياء الدين8 يناير، 2010 12:40 ص

    انا مهيتاب اشكر النجم الوسيم على اختيارة للادوار التى تليق على شخصيتة وارجوا منة ان يحافظ على هذا سواء على المستوى الشخصى او العملى

    ردحذف
  45. انا مهيتاب بدعى للفنان احمد عز بالتوفيق فى اختيارة لادوارة

    ردحذف
  46. لماذا لم ينزل التعليق الخاص بى

    ردحذف
  47. عاشقه الرومانسيه9 يناير، 2010 10:38 م

    انابحب احمد عز جدا واتمنى له النجاح اكتر واكتر

    ردحذف
  48. احمد عز دا قكر و سكر و انا لموووووووووووت فى و على فكره هو مش متجوز و عدد افراد اسرته اربع و مامتوا اتوفت و بابه عايش ربنا يخلهوله و عندوا اهين مصطفى دا الكبير و معتز الصغير و هو الاوسط

    ردحذف
  49. احمد عز دا عسل و سكر و هو مش متجوز و عدد افراد اسرته 4 عندوا 2 احوات مصطفى و معتز ممصطفى الكبير و معتز الصغير و هو محترم جدا و سكر و زى القمر

    ردحذف
  50. انه عسل وسكر ودمه شربات ويارات يخلى

    ردحذف
  51. انا بصراحة بشوف احمد عز على الشاشة بتجنن بتهوس بجد مش بعمل حاجة غير انى اتنح لة وبس بسم اللة ماشاء اللة علية اللة واكبر سبحان تبارك الخلاقونفسى اتجوز حد زي احمد عز وسامة وجمال ورجولة وادب وخفة دم وكل حاجة بموووووووووت فيك يااحمد

    ردحذف
  52. انا بحبببببببببببببك مووووت وبحب افلامك اوى وبحس انك موهوب بجد وبتحب شغلك اوى و انت اعظم واحلى ممثل شوفتة وبجد نفسى اتجوز واحد زيك و ربنا يوفقك

    ردحذف
  53. بجد انسان دمة خفيف جدا و الحمد اللة اعمالة كلاها نجحة والناس كلها بتحبة كبير و صغير

    ردحذف
  54. انا بموتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت فى احمد عز نفسى مرة بس اشوفك وامسك ايديك انت بجد ممتل اكتر من هايل واللى مش عجبوا يشرب من البحر دا حاقدين من واحد قمر وعسل زيك يا حمد بحبك اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى فوق مما تتصور بموتتتتتتتتتتتتت فيك

    ردحذف
  55. انا بموت في عيونه الله املا حسد

    ردحذف
  56. انا زعلانه

    ردحذف
  57. بجد معجبة بشخصبتك يا احمد اوى وانت بجد انسان محترم اوى وربنا يوفقك فى حياتك ومشوارك الفنى وتلاقى فتاة احلامك وتكون زى والدتك اللة يرحمها وحقيقى كل ادوارك جميلة مش تسمع كلام اى حد يقولك اى كلام تانى لاننا بنحبك وواثقيين فيك بجد المهم تختار ادوارك كويس ودورك فى الادهم جميييل جدا وبحبوا اوى انا وكل اصحابى وربنا يوفقك ويحميك يارب يارب يارب اسراء

    ردحذف
  58. بجد انت فنان زى القمر واللى مش عاجبه يخبط دماغه فى الحيط لان كل ده غيره وحقد منك بجد ربنا يحرسك ويحميك وانا بمووووووووووووووووت فيك ياريت لو فى زيك اتنين فى الدنيا دى بس للاسف مافيش غير احمد عز واحد وزى القمر

    ردحذف
  59. انابحب احمدعزوافلامه جامدة جداواحب اعرف هومتجوزولالا

    ردحذف
  60. انابحب احمدعزاوىوبموت فيه اوىوبحب افلامه ومسلسلاته واجمدمسلسل هوالادهم وفلم مسجون ترانزيت ونفسى هعرف هومتجوزولالا

    ردحذف
  61. انا اسمى جيسى و بحب احمد عز جدا ورايى انه يكمل المشوار اللى هو عمله وانا بتمناله الفوز بجائزة احسن ممثل على الاطلاق وانا نفسى ينفع يكتب نمرة الموبايل بتاعه

    ردحذف
  62. انا بعت رسالة مش عارفة اتبعتت ولا لا

    ردحذف
  63. احمد عز احسن ممثل في العالم وكسم اي حد يقول حاجة وحشة عليه

    ردحذف
  64. انابحبك مووووووووووووووووووووووت ويرات فى اتنين منك بس خصاره مفيش غير مودى واحد بس

    ردحذف
  65. انابحبك اوووووووووووى وبجدكل افلامك ومسلسلاتك روعة وانت بجد عسول ومحترم ولذيذ موووووووت وجامد اخر حاجة

    ردحذف
  66. مهندس احمد مصطفى26 فبراير، 2010 5:47 م

    احمد عز فنان متمير وله وجوده قدام الكاميره وانا راى الشخصى ان احمد عز من الممثلين اللى هيحظو بمكان فى ذاكرة السينما المصريه

    ردحذف
  67. احمد عز ممثل فاشل

    ردحذف
  68. انا بجد بحبك مش عشان ممسل لا شخصيتك جميله جدا

    ردحذف
  69. انا بحب احمد عز اوى فوق ما حد يتخيل وبموت فيه ويتايع كل مسلسلاته وخستن مسلسل الادهم بببببببببببببببببببببببببببببببببببحبك اوي

    ردحذف
  70. انابموت فى احمد عز وبجد بحبك وكفايه ضحكتك

    ردحذف
  71. انامعجبه بالممثل احمدعز وبموووت فيه جدا وبحيه على مسلسلالادهم وبحي كل المشتركين فيه لانهجدا جدا رائع وانت ايضا ممثل بارع ورائعفي نفس الوقت ونفسي ترد على التعليق ياريت وشكرا

    ردحذف
  72. احمد عز احلى ممتل مصرى

    ردحذف
  73. انا بمووووت فى احمد عز وبحب افلامه ومسلسلاته جدا واكتر الافلام اللى انا بحبها بدل فاقد وانا مش بتفرج على اى حاجه غير افلامه ومسلسلاته ونفسى مره اشوفك سوسو

    ردحذف
  74. انا بحب احمد وبموووووت فيه واحلى فيلم هو بدل فاقد روعه نفسى مره اشوفك سوسو

    ردحذف
  75. انا بحب احمد عز اوووى وبعشقه وبموت فيه وهو احى حاجة ية فى الدنيا وهو كل حياتى وبعشق كل حاجة فيه ونفسى يبقى معيا عى طو وامس ايديه وابص فى عنيه واشبع منه بجد مش عشين ممث وزى القمرانا بحبك ممث وغير ممث وبحب اعرف ك حاجة عنك لانك ك حياتى ويقطع لسان اى يقو حاجة وحشة عيك انابموووت فيك بجد نفسى اعيش معاك طو عمرى وعايزة اتجوز واحد شبهك بشخصيتك ويكون اسد زيك بس لالاسف مفيش غير قمر وعس وسكر ودنجوان وجنتل واحدبححححبك موووت بلاك اموت لانك عمرى وحياتى وروحى وقبى وكل حاجة يه اتمنى اراك بجد حياة او موت اريد ارقم وبليس اتصل وانتا رد عيه اساسا مش هصدق اننا اكلمك اشوفك ده حم ولو حص انا هبقة اسعد واحدة فى العالمبمووووت فيكاناوحده معجبة اسمى توتو

    ردحذف
  76. احمد عز نحببببببببببببببببببك بزااااااااااف

    ردحذف
  77. احمد عز نحببببببببببببببك بزااااااااااااااااف

    ردحذف
  78. بنت سودانية اصيلة22 مارس، 2010 1:01 م

    اتمني ان يترك التمثيل ويتقي الله ربه اتمني لك الخير

    ردحذف
  79. انا بحب احمد عز جدا ونفسي اتجوزه وبليز لوحد يعرف رقم تليفونه او ايميله يبعتهولي يويو

    ردحذف
  80. الفنان احمد عز انت فنان موهوب بجد وانسان محترم جدا ربنا يحميك ويزيدك تدين ويعطيك الزوجة الصالحة يارب انا من معجباتك واتمنى لك السعادة الصحة الجيدة0

    ردحذف
  81. احمد ممثل كويس جدا بس مش بيكون كويس في الادوار اللبيطلع فيها فقير لانة شكلة ابن ناس اوي وفيلم الشبح وبدل فاقدمنالافلام الجامدة جدا وربنا يوفقة ويتجوز واحدة زي امة

    ردحذف
  82. انا بحب احمد عز واللى يعرف رقم تليفونة يبعتهولى انا بحبك موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت

    ردحذف
  83. احمد عز فنان زى القمر

    ردحذف
  84. انا بحبكككككككككككككك موتتتتتتتتتتتتتتتتتت بجد ونفسى اتجوز توامك انا نفسى اخد منك بوسة بموتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت فيك يا احمد ميرو

    ردحذف
  85. انا عايزة اقولك مسلسل الاهم جامد اخر حاجة

    ردحذف
  86. هبه من اسكندريه4 أبريل، 2010 4:04 م

    انا معجبه بيك جدا يااحمد انت ممثل ممتاز ومحبوب جداوانا من ضمن الناس اللى بتحبك وانا بتمنى لك حياة سعيدة وتجدد دائما

    ردحذف
  87. الله يهدية ويبعدعن هذا الطريق

    ردحذف
  88. نبيلة
    اتمنى لك التوفيق وراحة البال وانتى ممثل اكثر من رائع

    ردحذف
  89. انت جميل جدا يااحمد وانا بحبك اوى انت ممثل رائعععععععع
    وتستاهل كل خير وانا بحب كل الافلام والمسلسلة بتعتك يااحمد اتمنى لك التوفيق وراحة البال علشان انت ممثل ممتاز ومحبوب وانا من ضمن الناس اللى بيحبوك وانا بتمنى لك السعادةوتجديد دائما ومتالق دائما

    ردحذف
  90. انا بموت فى احمدعز اوى

    ردحذف
  91. انا بحب احمد عز اوىىىىىىىىىىىىىىىىىى

    ردحذف
  92. انا يااحمد princessmanona2010انا بحب افلامك وانتى انسان محترم انا بحب اتابع افلامك على طول ربنا يوفقك فى حياتك وانا اسفة على الازعاج ابدع اكتر و اكتر ربنا يوفقك شكرا

    ردحذف
  93. موش عايزة حد يتكلم عن حبي ده أنا أول عشيقاته و لسسسسسسه

    ردحذف
  94. انا بحبك احمد عز من كوردستان

    ردحذف
  95. يبحث عن شيء ما لا يحد

    ردحذف
  96. بنت السعودية المحترمة17 مايو، 2010 7:52 ص

    والله يالشعب المصري انكم فاضين لهذة الدرجة اجننتوا عشان ممثل قاعد يسوي اعمال تغضب ربنا فالمسلسلات هي من اهم المعاصي لوانة صحيح محترم يترك التمثيل لانة حرام ويتجة الى عمل شريف يرضي الله عزوجل بعد كذا حبوا احمد براحتكم يافاضين

    ردحذف
  97. سعودية تتمنى لك الخير في الدنيا والاخرة17 مايو، 2010 8:00 ص

    اتق الله يااحمد عز وارجع وتب عن المسلسلات والافلام الحرام فاليوم عمل وفي الاخرة حساب وجزاء واعلم ان الله هو الذي انعم عليك بالصحة والجمال والاولى ان تشكرة على ذلك ولاتعصية فكما انعم عليك بذلك فهو قادر ان يحرمك من هذة النعم في اي وقت

    ردحذف
  98. بمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت في احمد عز ومهما وصفته مش حاقدر اوفيه حاجة من حقة

    ردحذف
  99. اموووووووووووووووووووووووووووووووووت في احمد عز

    ردحذف
  100. انا بموووووووووووووووووووووووووووووووووت في احمد عز سها

    ردحذف
  101. اني بنت عراقية من عشاق احمد عز لان ممثل عظيم وجميل واتمنه الموفقية اله يارب

    ردحذف
  102. بحبك مووووت ياحبى ياعمرى ياقلبى ياحياتى انا معجبه بيك ونفسى اتجوزك يااحمد بجد نفسى تقرا رسالتى انا بحبك ياحمد اوى انا نفسى اتجوزك انا اسراءباى بحبك بعشق

    ردحذف
  103. على فكرة انت قمور جدا بس مش معنى كدة ان انت فتى احلامى واحلى فيلم عجبنى هو بدل فاقد

    ردحذف
  104. احمد انا طالبة ايدك اش رأيك

    ردحذف
  105. انا بحبك يا اجمل فنان فى الدنيا كلهاوانا بحبك اوى اوى اوى اوىاوى اوى بحبك جدا جدا و انا نفسى اقبلك وانا اسمى اميرة

    ردحذف
  106. انا بحبك اوى يا احمد وانا من اشد المعجبين بيك

    ردحذف
  107. انا احب احمد عز اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووىلانة امور اوى و تمثيلة حلو فى افلام ملاكى اسكندرية و الرهينة و الشبح و مسجون ترانزيت وانا بحبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببك مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت

    ردحذف
  108. انابحبك اوى ونفسى اشوفك لانك احسن ممثل فى الدنيا كلها و انت مش بس امور انت فتى احلامى بحلم اتجوز واحد يكون شبهك وانت اجمل و ارق عيون شفتها فى كل افلامك وكل فيلم ليك يطلع لازم اتفرج علية بحبككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

    ردحذف
  109. انا بحب احمد عز اوى وبحب ضحكته الجميله ونظرته الجذابه وانا بجد نفسي اكلمه

    ردحذف
  110. احمد انا بكرهك

    ردحذف
  111. احمد انا نفسى اكلمك عشان ابعتلك صورتى هتلاقينى انا وانت تؤام تؤام تؤام والله ماحد يشفنى الا ويقولى يا احمد ياعز نفسى اقعد اتكلم معاك ونفسى اشوفك وتشوفنى عشان تتاكد بنفسك بحبك مووووووووووووووووووووووووووت

    ردحذف
  112. انا بحبك يا احمممممممممممممممد يا حبيبي

    ردحذف
  113. انا بمموووووووووووووووووووووووووووووت فيك موووووووووووووووت يا عمري يا احمد عز

    ردحذف
  114. انا بموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت فيك ومووووووووووووووووووووووووووت يا عمري يا احمد عز

    ردحذف
  115. انا بموت في احمد عز و بحبه اوي لدرجةاني بحلم به ونفسي المس اديه واتجوزه هو مش واحد شبه

    ردحذف
  116. انا بموت موت موت موت في حبيبي وفتي احلامي بجد نفسي اتجوزك انت شخصيا مهما كنت انت متجوز او لا لاني بحلم بيك كل يوم

    ردحذف
  117. انا بموت في احمد لان كل افلامه جمده اوي ونفسي اتجوزه

    ردحذف
  118. ana b7bk mot w bmoooooot feek w nefsy a3rf rakam telefonak w 2a3raf enta mgoz wala l2:x

    ردحذف
  119. انا بموت فى احمد عز انا ريماس ميرسي

    ردحذف
  120. انا بحب احمد عز موت جنان ونفسى اشوفة

    ردحذف
  121. انا بعشق وبموت باشي اسمو احمد عز جد كثييييييييييير كثيييييييييييييييير بحبك

    ردحذف
  122. التائبه الي الله16 يونيو، 2010 1:19 ص

    ليه كل ده هو مجرد انيان عادي ممكن يكون ربنا اعطاه جمال بس حرام علي كل بنت مدحت فيه قوي كدهربنا يهديكم ويهينا افتكرواالاخره وعذابها وياريت انت كمان يااستاذ احمد ربنا يباركلك في حيلتك بس الحق قطر الدنيا قرب يوصل للاخره ياتري هتاخد ايه من الدنيا هديه لربك هو مش بيرضي غير عن كل طاعه وبيكره المعصيه انا بجد خايفه عليك قوووووووووووووي من الاخرانا (حبيبه)

    ردحذف
  123. بجد انا مش بكرهك ومش بحبك بس حسبي الله ونعم الوكيل فيك

    ردحذف
  124. احمد عز بجد جامد موت و احلى ممثل في مصر

    ردحذف
  125. اللهم اهديه الى الحق وترك التمثيل

    ردحذف
  126. ربنل يباركلة

    ردحذف
  127. الشخصية جميلة جدا

    ردحذف
  128. ربنا يهديك يا احمد على اللى بتعمله في البنات وانصحك بانك تعتزر عن التمثيل احسن

    ردحذف
  129. he is sooooooooooooooooooo cute

    ردحذف
  130. احمد عز فنان رائع لكن معجبنيش فى فيلم مذكرات مراهقه

    ردحذف
  131. انا بحب تمثيلك يااحمد وبحبك لان خطيبى يشبهلك وبجد بدعيلك انك تلقى فتاة احلامك ويارب تبقى شبه امك وربنا يوفقك

    ردحذف
  132. انا واحد بحب تحمد عز مووووووووووووووووووووووت واللة دة بجد
    وانا نفسى اكلمة لو حد معاة رقمة يقول اللة يخليكم

    ردحذف
  133. أنا بحب تمثيل احمد عز جدا وخصوصا فى فيلم بدل فاقد

    ردحذف
  134. اولا احمد عز ده فنان كبير جدااااا وانا بحبه اوى وهو فنانى المفضل واتمنى انى اقابله فى يوم واتعلم منه واتمنى انى اكون مثله

    ردحذف
  135. ان بحب احمد عز اوى وبحب افلامة كلة وبعشق فيلم شباب تيك اواى ومسلسل ملك روحى وبحب فيلم مذاكرات مراهقة وانا شايفة ان الفيلم لم يقصد اى نوع من انواع الجنس انم هو بيوعى كل ام لتكون قريبة من بنتها خاص فى سن المرهقة

    ردحذف
  136. محمد الشبح9 يوليو، 2010 10:38 ص

    انا محمد الشبح دة اسمى زى فيلم الشبح انا مدمن احمد عز بحب لما يكون فى مسلسل الادهن فى حلقة الهجرة الغير شرعية انا بحب احمد عز دة ممثل مفيش زية

    ردحذف
  137. ايه ده عشان ايه ولا مين اصلا هو فعلا حلو بس مش لدرجه انها توصل ان البنات تشهر بروحها عشانوا مهما كانوا معجبيين مينفعش يتكلموا كدا ابدا ولازم يعرفوا ان كل الممثلين هيتجوزوا من وسطهم عشان مش يكون ققل من حد ولحظوا ان كل بنت بتتعرف من اسلوب كلمها

    ردحذف
  138. الفنان احمد عز فنان محترم بيحترم اعماله وجمهوره كمان وانا ان شاء الله ان ربنا اراد وبقيت فى المستقبل صحفية اول حوار واول موضوع هيكون للفنان احمد عز ربنا يوفقك

    ردحذف
  139. نور الاسلام18 يوليو، 2010 9:08 م

    انا مابقتنعش بتمثيل احمد عز وعلى فكرة انا بنت مابتحبش الرجالة اللى بتطلع تسبل للبنات زى احمد عز بس انا متهيالى ان احمد مش راضى عن ادوارة فى الباحثات و مذكرات بس نصيحة منى لية انة يراعى الله فى افلامة لانة ممكن يبقى فنان كويس ويبعد عن شكلة ويركز فى شغلةويدرس تمثيل الاكشن لانة هيليق فية واهم حاجة يتقى الله ويختار الناس اللى هيشتغل معها

    ردحذف
  140. احمد عز فنان مفيش منة اثنين انا بحبك جدا جدا وبحب فيلم الشبح اووووي

    ردحذف
  141. انا عندي عنوان ورقم هاتف احمد عز لانو يسكن بقربي يعني دا جاري وانا ديما اشوفو دا ايميلي اللي حب يتصل بي اعطيه الايميل تبعو
    df-strehbel2010@yahoo.com

    ردحذف
  142. عندي رقم موبايل احمد عز وايميلو الخاص لاني اسكن بجنبو هو جاري واخوه مصطفى صاحب اخي والله هو انسان محترم ومهزب زي كل اخوته اما الوالدة الله يرحمها كانت نعم الام كانت دايما تقولي انتي عروسة احمد على فكرة انا جميلة جدا وعندي جمال الالمانيات شعر اشقر وعنين خضر كان عز يكسف لما يشفني ولكن انا مخطوبة زاحب خطيبي وايميلي : eg-hbel2010@yahoo.com

    ردحذف
  143. ربنا يهديك

    ردحذف
  144. انا بحب احمد عز اوووووووووووووووووى وربنا يحبب فيك خلقه

    ردحذف
  145. بجد احمد عز ممثل بارع وموهوب وانا بحبه اوووووووووووووى موت وبجد ربنا يوفقه فى حياته وانا اكثر فيلم بحبه لى الرهينه

    ردحذف
  146. انا بحب احمد عز و نور

    ردحذف
  147. عايزة الاول افول لاحمد عز كل سنة وانت طيب بمناسبة عيد ميلاده
    ثانيا انا شايفة من الظلم اننا نحصر احمد في الوسامة وتكون كل تعليقاتنا عن وسامته لانه موهوب بجد وتمكن من اثبات ذلك في تفاصيل دقيقة جدا في شغله واخيرا اتمناله التوفيق

    ردحذف
  148. انا بشوف انه لازم يطور من اداءه فاذا اعتمدعلي وسامته وغره قول شويةالتفهةمن البنات والمخنثين فسينتهي بانتهاء جاذبيته المزعومه كماحدث الحسين فهمي من قبل واظن انه فطن لهذا مما جعله يعدل من نفسه وخاصة ان افلامه التي اعتمدفيهاعلي وسامته فشلت فشلازريعا كمذكرات مراهقه والباحثات عن الحريه وغيرها من الاعمال الغثه واتمني في يوم ما ان التقي به مش علشان حاجه او علشان اتصور معاهاواية سبب تافه ولكني عندي له منالخزين الادبي والفكري مايجعله يمثل ويلقي قبولا حتي ينتهي نهائيا بالموت ولاينتظرحتي ينتهي جماهرياكغيره وصدقوني لن يندم ابدا

    ردحذف
  149. iloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ردحذف
  150. ربنا يوفقك ياmado ويهديك ونفسى اشوف فى مسلسلات تانية و ياريت تكون جميلة واحسن من الادهم بكتير ربنا يوفقك
    good lack mado

    ردحذف
  151. احمد عز ممثل رائع بحبك اوووووووووووووووووووووووووووى

    ردحذف
  152. انتوا بتكتبوا الكلام ده على اى اساس ان انتوا بتحبوااحمد عز ذات نفسه ولا على تمثيله وشخصيته انا ماانكرش ان احمد عز فنان وسيم وامور ولكن مش لدرجة بحبك وبموت فيك ونفسى المس ايديك وانت مرتبط ولا لا على فكرة ماتقولوش ان انا بكتب الكلام ده علشان بغير على احمد ولا حاجة ولا عشان خايفة واحدة تكلمه على النت وانا لا انا عندى 12سنة واسمى سلمى من المنصورة واحب فى الاخر ابعت تحيتى للفنان احمد عز على انه فنان موهوب وتمثيله كويس وبتمناله الاستمرار فى النجاح واحب اعماله ليا بدل فاقد bye

    ردحذف
  153. انا من اشد معجبيك يا غز ولو عملو استفتاء الى اتطلع احسن من تامر حسني ومن كلة انت جامد ومكش دعوة بحد الله يوفق ilave uouوعيزة اعرف انت هتجوز ايمان العاصى ولالا

    ردحذف
  154. الفنان الكبيراحمدعزانابنت لاسكندريةعايزةاقولك انى انامعجبة بشخصيتك القوية ويمكن يكون ده احسن شىء فى الفنان المصرى

    ردحذف
  155. اناخوخةمسلسا الادهم جميل

    ردحذف
  156. انت فنان جميل وتستاهل كل خيرilove u

    ردحذف
  157. احمد عز انسان جامد وفنان عالمى وانا بحبه جدا ومسنياه مش هاتجوز غيره وانا من شمال سيناء العريش ولو ما جاليش حد شبهك او انت مش هاتجوز خالص

    ردحذف
  158. انابحب احمدعز خاصتان مسلسل الادهم

    ردحذف
  159. انا نفسى اشوف
    احمدعز

    ردحذف
  160. انتى انسان محترم يا احمد وربنا يوفقك فى حياتك وفى مشوارك الفنى

    ردحذف
  161. هاى انا جوليا الفنان احمد عز ده فنان مجتهد فى اعماله ومفيش مثله وياريت اى حد يحاول انه يقول تعليقه يقوله بأحترام وبأدب اكتر من كده لأن حقيقى الفنان ده مجتهد فى شغله وفى عمله ولازم نحترمه ونحترم اعماله واختياره للأفلام اللى قام ببطولتها ومع كل ده لو اى حد فكر هايلاقى ان اى فيلم قام ببطولته كان هو ناجح فيه وقام ببطولته على اجمل وجه وانا بجد بحترمه على اجتهاده واخلاصه لعمله وان شاء الله يكون فى تقدم ونجاح اكتر من كده وربنا معاه فى حياته

    ردحذف
  162. احمد عز طبعا كل الكلام ده قليل عليك بجد لانك انسان اكتر من رائع وربنا يوفقك ويحميك يارب انا من اشد المعجبين بفنك وخصوصا فيلم بدل فاقد ومستنية الجديد ان شاء الله وبجد بمووووووووووووووووت فيك

    ردحذف
  163. هاى انا مروة بجد تحياتى للفنان الجميل احمد عز وعايزة اقولك انى اشوفك ده حلم من احلامى وبتمنى انه يتحقق لانى بجد بحبك جداااااااا وبحترمك جدا جدا وربنا يوفقك ان شاء الله

    ردحذف
  164. انا بحبك اوى ياحمد وانت ممثل جامد اوى وافلامك محترمه اوى بغض النظر عن مذكرات مراهقه لانى عارف انك كنت مضطر للعمل فى للانتشار واول افلامك بس انت فنان محترم وربنا يحفظك ويعطيك الصحه والستر بطوط

    ردحذف
  165. احمد عز ممثل ممتاز ومحبوب وربنا مديله قبول فى وشه وتحس انك عايز تصحبه واتمناله التوفيق والزياده المستمره على فكره انا فيا شبه كبير جدا منه

    ردحذف
  166. بحب احمد اوى ويا رب يوفقه فى حياتهsamar

    ردحذف
  167. انابعشق الفنان الجميل احمدعزوبمووووووووووووووووووت فيةهو وسيم وانيق من الاخرونفسى اعرف رقم تليفونه بليز

    ردحذف
  168. انا انجي
    من فلسطين بس حابة اقول للمعلقين شو هادا كلو هوصح جنتل مان لكن مو لدرجة كبيرة وبعدين شو الاكلام الغليز الي بتقلو قال بحبك وعايزة اتجوزك مو للدرجة هذه

    ردحذف
  169. هاي يا جماعه انا رنا من اليكس وبقول ان احمد عز وسيم اوفر والي يقول كدا اكيد بيغير منه زي توتو رانا كدا وغيره الي جانب انه ممثل جامد جدا بغض النظر عن دوره في فيلم مذكرات مراهقه لان هند صبري مش كانت لايقه عليه خالص كان عايز بطلا اموره اوفر شبهي كدا بس اقول ايه هند ليهه حظ علي الفاضي وبالنسبه للي بيقولو التمثيل حرام دي حقيقه طبعا بس الهدايه من عند الله رابنا يهدينا كلنا يارب ويوفقك يا احمد للخير ليك ويبعد عنك المعجبين التافهين الي كل الي يهمهم يمسكو ايدك والكلام التافه دا علي اساس انك ممكن تبصلهم اصلا لو انا ممكنم اه تعجب بيا لاني حلوة اوفر زيك

    ردحذف
  170. هاي انا رنا وبقول لاحمد انت بجد فنان جامد جدا بغض النظر عن انك وسيم اوووووووووووووووووفر زيي كدا rony_mohamed_2010@yahoo.com alexqueen2711@yahoo.com

    ردحذف
  171. عنجد عنجد ، البنات سخيفين جدا ، كلهم بيحلموا بأحمد عز وهو ولا معبر حد فيكم :) ، خليكم احلموا ، قال ليش بيقولوا عنا ناقصات عقل ، ما هو من السخافة اللي نحن فيها
    :)

    ردحذف
  172. ازيك يا احمد انا بحب افلامك وبتمنى ان كل افلامك تخلو من القبلات واللمسات وكل مايغضب ربنا لانك فى الاخر بتقابل ربنا ويحاسبك وكل الافلام والمسلسلات زايلةودي نصيحة منى ربنا يهدينا جميعا

    منى من قطر

    ردحذف
  173. انت فعلاااااااااا يا أحمد من الناس المحترمه في الوسط الفني .ربناااااااااااا يهديك ويتوب عليك من الوسط ده.

    ردحذف
  174. انا بموت فيه هو احين ممثل واحلاهم بموت عليه كل افلامه حظرتهن وهو لذيذ

    ردحذف
  175. الي يتكلم على احمد عز اقولة الي مايطول العنب حامض عنة يقول انطم ياغبي لاتتكلم على تاج راسك احمد عز اي واحد يتكلم على احمد عز جعل لسانة وسرطان من جد قلة احترام للقمر احمد عز بيستخف دمة اية وش دخلك انت عاد من زين دمك انت عشان تتكلم الحمدلله والشكر

    يا احمد لايهمك كلام العذال والتافهين انت الافضل والاحسن والاكمل في الحياة


    محبتك الى الابد صبااااااااااااح

    ردحذف
  176. انا مش عرفة اقولك اتا بحبك اد اه لكن صدقني اتا مهماقولتلك علي الي في قلبي مش هقدر اوصف حبي ليك قد ايه لو كل كلمات الحب كلها قولتهالك او حتي وصفتلك مده حبي ليك ميكفيش حبي ليك اتاعندى 14سنة وعيزة اعرف بجد انت متزوج او خاطب ولا لا

    ردحذف
  177. احمد عز هو راجل وتمثيله مش وحش بس هو مايص حبتين بس بحبه وبحب مياصته وهو برج الاسد ومن مواليد 1971 وعمل 11 فيلم وال12 جى فى السكه و

    ردحذف
  178. احمد ممثل جميل جدا وافلامه تحفه وزوقه فى اختيار افلامه فوق العالى وانا بحب فلم حب البنات قوى وكان دوره فى الفلم تحفه تحفه تحفه وانا بحب ادواره الرمانسيه واحمد فنان جنتل ونفسى يقدم فلم رومانسى انا حب الفنان احمد عز وبحب كل افلامه وطريقه تمثيله جدا جدا جدا وطريقه لبسه لانه انيق اوى

    ردحذف
  179. احمد عز فنان كبير ودمه زي العسل وسكر وهو اصلا حلو اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووي وزي العسل والحمد لله انا شفتو مرة وهو بيصور اعلان كان شكله زي القمر انا بحبك جداااااااااااااااااااااااا يا احمد عز ومش كفاية الي حقولة عليك عايزلك 100 مليون ورقة وياريت يدخل ويشوف تعليقي ويفتكرني لانو كان بيبوصلي حتة دين بصة بعنيه كان حيغمى عليا

    ردحذف
  180. **ياعيني على صيوحة ماترضى اونها وانا مثلش ماارضاهذا حال العذال مايدرون شو يجولون بس انا معاك انا من المعجبين باداءاحمد عز والله حرام الي يسونه العذالل حرةللعذال اختكم (العانية).

    ردحذف
  181. احمد عز انسان جميل جدا وانااعجبت بيه اكثر ساعة اما حسيت انه شاب مصرى بجد بيحب مصر وبيخاف عليها ربنا يوفقه ويسعده من بنوته معجبه

    ردحذف
  182. عسولي يا احمد

    ردحذف
  183. كنت هتجوز قبل كدة لكن ما حصل نصيب والحمد لله وربنا يخدها

    ردحذف
  184. طبعا ما اخذتوا التعليق

    ردحذف
  185. احمد عز انسان عهادى بيستغل وسامتة فى افلامة القديمة لكن افلامة اللى نحجت هى اللى استرجل فيها وبطل التفاهة بتاعتة
    انا راى فى هذا الشخص انة بيستهبتل اوى ويستخف دمة فى كتير من افلامة عسولي يا احمدحمد عز انسان جميل جدا وانااعجبت بيه اكثر ساعة اما حسيت انه شاب مصرى بجد بيحب مصر وبيخاف عليها ربنا يوفقه ويسعده من بنوته معجبه

    ردحذف
  186. أحمدعز انابجدمعجبه بيك مش علشان انت ممثل بس لكن كمان علشان انت ليك وجة نظرفي حاجات كتيير انا بجد معرفش اي حاجه من الحاجات دي بس انا بجد معجبه بافكارك اللي من اهمها انك ترتبط بأنسانه محجبه ويارب ربنا يحققلك كل احلامك في كل حاجه في حياتك

    ردحذف
  187. انا بحب احمد عز جدا لانه راجل بجد سلمى

    ردحذف
  188. حلو اوى

    ردحذف
  189. دة رقم احمد عز للى عايز رقمه وانا متاكدة 0100871891

    ردحذف
  190. دة رقم احمد عز 0100871891

    ردحذف
  191. دة رقم احمد عز 0100871891

    ردحذف
  192. احمد عز بجد ممثل جامد اخر حاجه وبجد هو بطل كل احلامى بحلم بيه كل ليله بحلم انى معاه بيمسك اديا كل حاجه انا بجد بممووووووت فيه ونفسى اشوفه دى امنيت حياتى
    انا عارفه هو ساكن فين بس المشكله مش هعرف اروحه امنيت حياتى انى اشوفه والمس اديه وبعد كده اموت

    ردحذف
  193. برج الاسد ياختى

    ردحذف
  194. انت زى العسل وممتاز وتمثيلك روعه فى كل حاجه فى الاكشن فى الرومانسيه

    ردحذف
  195. الفنان أحمد عز أنا من أشد المعجبين بيك لكن وسمتك وجمالك مش طريق للنظر فى الحياة أرجوان تستغل وسامتك في شئ يفيدك ويفيدنا ولا تتعامل مع معجبينك بغرور ففي النهايه كلنا انسان

    ردحذف
  196. انت كتير انسان عضيم صحيح انا اردنيه و انا مصري بس انابحبك لدرجه الموت و انت بتعرفني كمان يمكن بس والله اني احبك لدرجة الموت انت كتير وسيم و حلو و الك جازبيه خاصه و انا من البنات يلي مو في اسهوله اعجب بحدا زيك انا بدي اقول كلمه وحده وهاي الكلمه هيه يلي بتلخص كل اشي و هي*بحبك موت* و كمان عيونك حلوه كتير و مايانه برائه بتهرف امنية حياتي انك تشوف هاد اتعليق و شكراً و انا اسمي يعني اول حرفين *م ا * و ياريت انت تكوب بتحبهون لهدول الحرفيب باي حخبيب قلبي و تصبح على خير و احلام سعيده انشاء الله

    ردحذف
  197. * I LOVE YOU *

    ردحذف
  198. انا اسمي صباح سمير مصريه وبحبك اوي يا احمد يا عز ومش بفوت ليك اي عمل سينمائي وانا من اشد المعجبين بيك ونفسي اشوفك ولو مره ان شالله ادفع عمري كله في اليوم ده

    ردحذف
  199. انا بقول لاى شخص مش حابب اى ممثل ياريت يتكلم باحترام والممثل احمد عز محترم ودمة خفيف مش بيستغل وسامته هو فعلا وسيم جدا وحقه
    .

    ردحذف
  200. انابحب احمدعز قوى ربنا يوفقكوانابدعيلك

    ردحذف

للتعليق علي الموضوع او اي استفسار اكتب التعليق وعند الانتهاء من كتابة التعليق اضغط علي كلمة كتابة التعليق

نجوم اف ام Nogoom FM 100.6
مرحبا بكم في الموقع غير الرسمي لاذاعة نجوم اف ام .. اسمع الاذاعة مباشرة بدون برامج بالاضافة للاذاعات الاخرى راديو روتانا وراديو صوتكم وراديو ميلودي وبرنامج انا والنجوم وهواك للمذيع اللامع اسامه منير كل يوم أحد وثلاثاء الساعه 12 بعد منتصف الليل وتمتع بالعديد من وسائل الترفيه الاخرى ...، ملحوظة : الموقع ليس له صلة باي شخص باذاعة نجوم اف ام Welcome to Ngoum FM Unofficial Blog, Listen live to Nogoom Fm and other Radio Stations

اصدقاء الموقع

 


تابعنا عبر الجوجل بلس :

تابعنا عبر الفيس بوك:

ليصل جديدنا إلى بريدك تفضل بالاشتراك