The Alien - Help Select
الثلاثاء, يونيو 03, 2008

حركات بنات نص كم

حقيقة البنات المره وحججهم المعروفه

---------------------------------------------------------------------------

حركات بنات النص كم

1- كنت مع ماما= ( يبقى كانت مش عايزه تكلمك )

2- بتحبيني قد ايه = ( ولا كأنها سمعت أساسا)

3- جاني عريس - (يبقى عايزاك تتزوجها )

4- موبايلي مش فيه رصيد = ( أشحن يا ياعم الحبيب )

5- شويه واكلمك = ( فوت علينا بكره)

6- عايزه انام = ( تشّغل الشريحه الثانيه )

7- عايزاك في موضوع = ( يبقى أكيد عايزه سلف )

8- دقيقه هركب الشاحن = ( أقفل بقه أنته أيه )

9- اخويه جه في البيت = ( أتصل بأه كفايه غرمتني.) 10

-.احنا مش هينفع نكمل مع بعض(يبقي شافتلها شوفه)

هيه دي الحقيقه المره اللي البنات مخبينها علينا







13 التعليقات :

  1. علي فكره ده افتري

    ردحذف
  2. هههههههههههههه
    كلامك صح دول بقو حاجه تقرف

    ردحذف
  3. ع فكرره مش كل البنات زى بعضها :D

    ردحذف
  4. حرام عليك والله انا مش بعمل كده خالص

    ردحذف
  5. والله حرام ده فعلا افترى علينا ده احنا طيبين خالص خالص وبلاش ظلم

    ردحذف
  6. والله حرام بجد ده افترى علينا ده احنا طيبين خالص خالص وبلاش ظلم

    ردحذف
  7. منلك لله انت مفتري لذم تضرب

    ردحذف
  8. هههههههههههههههه سعات بيبقى كده فعلا بس لو هى مش طايقه اللى بتكلمه اكيد يعنى اتخنقت منه

    ردحذف
  9. ملكه الرومانسيه8 ديسمبر، 2010 10:34 م

    ههههههههههههه هو سعات بيبقى كده لو هى اتخنقت من اللى بتكلمه

    ردحذف
  10. ههههههههههه هو سعات بيبقى كده بس مش علطول لما تكون مخنوقه منه بس

    ردحذف
  11. ♥ALღА♥MღІ♥Rღ♥

    ردحذف
  12. ههههههههه فعلا دى حجات ممكن تقولها البنت بس دة يرجع لشخصية حببها وكلامة معها بس فى الاخر بنبقا واللة عايزين نحس هما بيحبونا قد اية لان البنت لو كرهت مش هتكلمة خالص بس اللى بيحصل ان دة يعنى زى المثل اللى بيقول يتنمنعن وهم الرغبات

    ردحذف
  13. انا من اليمن ممكن نتعرف على صد يق

    ردحذف

للتعليق علي الموضوع او اي استفسار اكتب التعليق وعند الانتهاء من كتابة التعليق اضغط علي كلمة كتابة التعليق

نجوم اف ام Nogoom FM 100.6
مرحبا بكم في الموقع غير الرسمي لاذاعة نجوم اف ام .. اسمع الاذاعة مباشرة بدون برامج بالاضافة للاذاعات الاخرى راديو روتانا وراديو صوتكم وراديو ميلودي وبرنامج انا والنجوم وهواك للمذيع اللامع اسامه منير كل يوم أحد وثلاثاء الساعه 12 بعد منتصف الليل وتمتع بالعديد من وسائل الترفيه الاخرى ...، ملحوظة : الموقع ليس له صلة باي شخص باذاعة نجوم اف ام Welcome to Ngoum FM Unofficial Blog, Listen live to Nogoom Fm and other Radio Stations

اصدقاء الموقع

 


تابعنا عبر الجوجل بلس :

تابعنا عبر الفيس بوك:

ليصل جديدنا إلى بريدك تفضل بالاشتراك