The Alien - Help Select
الخميس, يونيو 12, 2008

احساسك ايه - انا قلت ايه - اصعب نهاية - بلاش انا



احساسك ايه وائل صفائي


مش قادر اعرف احساسك ايه
مبفتش فــــاهم قصــدك ايــــه
طب دا حقيقة والا خيــــــــال
نفســــى اعـرف كــل دا ايـــه

صدقنى قلبى ماهوش عارف مهما يقرب كده خايف منك ومن نظرة عينيك
يـــوم تقرب اوى منـى ويـــوم بتبعد اوى عنـى انـا مش لعبه فى ايديـــــــك

قولى انت عايز منى ايه
ليه تقربنى وتبعد ليـــــه
بتحــب والا مبتحبــــش
مبقتش فاهم قصدك ايه
يـــــوم بحس انك بتميل
ويوم بحس ان انت تقيل
ويـــوم ماتبعد اوى عنى
ثانيــه بعدك عمر طويل

صدقنى قلبى ماهوش عارف مهما يقرب كده خايف منك ومن نظرة عينيك
يـــوم تقرب اوى منـى ويـــوم بتبعد اوى عنـى انـا مش لعبه فى ايديـــــــك


ــــــــــــــــــــــــ

انا قلت ايه وائل صفائي


معقول حبيبى اودعك وانت مابين ايديــــا
مين قال انى بخدعـك دا انت فرحة عينيا

هـو انا قلت ايه علشـان تنزل دموعــــــــك
مين قال انى هبعد ومش هرضا برجوعك


انت روحى اللى عايشه فيا وانت اول فرحــه ليــــــــــا
مهما روحى تقســا عليــــا عمرك لحظه ما تهون عليا

هو انا قلت ايه علشان تنزل دموعــــــــك
مين قال انى هلعد ومش هرضا برجوعك


ـــــــــــــــــــــــ

اصعب نهاية وائل صفائي


احساس صعب وغريب يغيب اول حبيــــــب
عن كـل الدنيـــا ديــــــه دا كل شىء نصيــب
حسيــــت لحظة مـاراح فرحانه فيا الجـــراح
وجــايه تحضن قلبـــــى بدل حبيبى اللى راح

ببكى عليه وعليا من قسوة اصعب نهـايه
جراحى ودموع عينيا يبقوا البديل لهوايا

مش هسمع صوته تانى هتفضل عينيه واحشانى
هعيش لمين من بعـــده وانا ليـــه وهو عشـانى
انا مهما اقــول كــــلام فى فراق ياريته خصام
محتاج لحضن حبيبــى محتاج ارتــاح وانــــام


ببكى عليه وعليا من قسوة اصعب نهـايه
جراحى ودموع عينيا يبقوا البديل لهوايا


ـــــــــــــــــــــــــــ

بلاش انا وائل صفائي


العب بعيـــــد وبلاش انــــــــا
ومتستنــــاش تعبـى انـــــــــــا
هتغيب يومين هتغيب سنـــــين
هتعمل زى بــاقــى العاشقـــين
يعنى من الاخر راح ترجع هنا

طب روح بقا كده وانسانى لو تقدر يالا انســانى
ما انا عارفه ان انت انانى هتغيب وهترجع تانى

على راحتك اوى على راحتك واعمل كل اللى بيحلالك
متقولش فى بعدى جرحتك وانت فراقى ولا على بــالك
حـاول ثـانيه فى ليـله تفكرليـه على بعـدى انا بس بتقدر
يمكن علشان قلت بحبك يبقا خلاص مش راح اقولهالك

طب روح بقا كده وانسانى لو تقدر يالا انســـانى
ما انا عارفه ان انت انانى هتغيب وهترجع تانى







0 التعليقات :

إرسال تعليق

للتعليق علي الموضوع او اي استفسار اكتب التعليق وعند الانتهاء من كتابة التعليق اضغط علي كلمة كتابة التعليق

نجوم اف ام Nogoom FM 100.6
مرحبا بكم في الموقع غير الرسمي لاذاعة نجوم اف ام .. اسمع الاذاعة مباشرة بدون برامج بالاضافة للاذاعات الاخرى راديو روتانا وراديو صوتكم وراديو ميلودي وبرنامج انا والنجوم وهواك للمذيع اللامع اسامه منير كل يوم أحد وثلاثاء الساعه 12 بعد منتصف الليل وتمتع بالعديد من وسائل الترفيه الاخرى ...، ملحوظة : الموقع ليس له صلة باي شخص باذاعة نجوم اف ام Welcome to Ngoum FM Unofficial Blog, Listen live to Nogoom Fm and other Radio Stations

اصدقاء الموقع


 


تابعنا عبر الجوجل بلس :

تابعنا عبر الفيس بوك:

ليصل جديدنا إلى بريدك تفضل بالاشتراك