The Alien - Help Select
الثلاثاء, مايو 20, 2008

ايهاب صالح


الاسم: إيهاب صالح



تاريخ الميلاد: 6/7/1978

التعليم : حاصل علي بكالوريوس هندسة برمجيات من جامعة دي سي بواشنطن..

وهواياتي : الغناء والبلاي ستيشن ....

لوني المفضل: الازرق

الاكله المفضلة: الكسكسي المغربي ...

نوع الموسيقي المفضلة: ار اند بي ...

رقم الحظ: 7

اغنيتي العربي المفضلة: نسيني الدنيا

الاغنية الغربية المفضلة:
Boyz II Men – I'll Make Luv To You

مطربي المفضل: محمد محي

المطربة المفضلة: انغام...

الفيلم العربي المفضل: الي بالي بالك

الفيلم الاجنبي المفضل:
One Fine Day – Blue Streak

طبيعة العمل:
Mixologie

نص كلمة:
نجوم اف ام هي اللي عملتني ....شكرا









9 التعليقات :

  1. انا كسبت التذكرة ازاى استلمها ومحدش قالى مكان الاستلام
    قالو اسمى من الفايزين ازاى استلم التذكرة

    ردحذف
  2. وربنا ياعم صوتك مش زى شكلك

    ردحذف
  3. انا بحب صوتك اوى يا ايهاب بس هو مالوشعلاقة بشكلك خالص

    ردحذف
  4. انا بحب صوتك اوى يا ايهاب بس هو مالوش علاقة بشكلك

    ردحذف
  5. عصام السوهاجى24 يونيو 2010 في 9:06 ص

    وانا بحب صوتك اوى

    ردحذف
  6. صوت حلو كتير بس ماله علاقه بشكلك
    انا دخلت بعمل بحث عن صورتك ف اتعرفت علي الموقع

    ردحذف
  7. ما خلاص بقى قتلت مراتك ربنا يرحمها

    ردحذف
  8. الله يهديك ما كنش لازم تقتلها

    ردحذف
  9. مش ايهاب صالح ده اللي قتل مراته ده مزيع تاني خالص اسموا ايهاب صلاح السعيد مزيع بالقناة الاولي

    ردحذف

للتعليق علي الموضوع او اي استفسار اكتب التعليق وعند الانتهاء من كتابة التعليق اضغط علي كلمة كتابة التعليق

نجوم اف ام Nogoom FM 100.6
مرحبا بكم في الموقع غير الرسمي لاذاعة نجوم اف ام .. اسمع الاذاعة مباشرة بدون برامج بالاضافة للاذاعات الاخرى راديو روتانا وراديو صوتكم وراديو ميلودي وبرنامج انا والنجوم وهواك للمذيع اللامع اسامه منير كل يوم أحد وثلاثاء الساعه 12 بعد منتصف الليل وتمتع بالعديد من وسائل الترفيه الاخرى ...، ملحوظة : الموقع ليس له صلة باي شخص باذاعة نجوم اف ام Welcome to Ngoum FM Unofficial Blog, Listen live to Nogoom Fm and other Radio Stations

اصدقاء الموقع


 


تابعنا عبر الجوجل بلس :

تابعنا عبر الفيس بوك:

ليصل جديدنا إلى بريدك تفضل بالاشتراك